Skip to content

Najlepsze sposoby na sprawdzenie pracowników

Klient jest najważniejszy – przecież możemy w istocie zainwestować ogromne pieniądze w biznes, marketing, itp., lecz to wszystko na nic, jeśli po prostu nasze produkty / świadczone usługi, nie będą cechowały się dobrym poziomem.

zakupy w sklepie
Autor: podoboq
Źródło: http://www.flickr.com
Można śmiało powiedzieć, że choć nierzadko realia są takie, iż klienci nie potrafią pokazać szacunku, w zasadzie są bardzo irytujący, to dopóki dopóty jesteśmy w stanie zarobić właśnie na nich spore pieniądze, musimy potraktować ich jak niemal jakiegoś króla. Choć naturalnie bez zbędnej przesady, to nie Wersal.

Należy także uczulić swoich pracowników – zwłaszcza w przypadku sklepów poziom obsługi klientów odgrywa niebagatelną rolę. Często panie w sklepie, głównie kobiety są zatrudnione w sklepie, niestety w zupełności nie wiedzą w jaki sposób obsługiwać klientów. Nie orientują się bądź najzwyczajniej w świecie najzupełniej ignorują swoją pracę! A więc nawet jeżeli szef pragnie zadbać o klientów, nie będzie to możliwe, bo jego ludzie zgoła odmiennie podchodzą do kwestii obsługi klientów. Na całe szczęście jakość obsługi klienta spokojnie można znacząco ulepszyć, to coś pewnego!

Jak? No cóż, być może ta metoda jest nieco kontrowersyjna – jednak w zasadzie rozchodzi się o to, aby orientować się jak bardzo ważne jest dbanie o regularne sprawdzanie własnych pracowników. Jeśli pracownik będzie wiedział, że wśród wszystkich klientów ukrywa się taki, który tak jakby jest „podstawiony”, bez cienia wątpliwości będzie bardziej przykładał się do wszystkich obowiązków służbowych. To niemal pewne.

W zasadzie usługi takie jak mystery shopper są ostatnio coraz powszechniejsze. Biznesmeni zdają sobie sprawę, że jeśli nie chcą dopuścić do beznadziejnego postrzegania własnych pracowników przez klientów, powinni skorzystać z tego typu sztuczek. Zresztą nie rozchodzi się wyłącznie o kulturę swoich pracowników, ale także przygotowanie teoretyczne. Kto to wie, może dużo w tym momencie naszej „zasługi”, bo całkowicie zignorowaliśmy temat dbania o wyszkolenie każdego z pracowników? Dbajmy w takim razie o każdy detal, a dzięki temu mystery shopping spowoduje, że będziemy wiedzieli, że wszystko w prowadzonej przez nas firmie jest dobrze prowadzone.

Źródło

Źródło: http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/68-badania-satysfakcji

Spread The Love, Share Our Article

  • Delicious
  • Digg
  • Newsvine
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter

Related Posts

Comments

There are no comments on this entry.

Trackbacks

There are no trackbacks on this entry.

Add a Comment

Required

Required

Optional

*