Skip to content

Reklama podstawą we współczesnej gospodarce

Reklama zalewa nas zewsząd. Wstajemy rano i włączamy telewizję. W niej wiele reklam, które niemalże co chwilę przerywają program. Jeśli nie posiadamy telewizora, to sięgamy po telefon, czy komputer, a tu odwiedzamy portale społecznościowe. Tam również mamy mnóstwo reklam, które coraz częściej utrudniają nam kontakt ze znajomymi. Później wychodzimy na spacer, gdzie billboardy rzucają się nam w oczy, ulotki są nam proponowane co kilkaset metrów, a raz na jakiś czas reklama dobiega nawet z poruszającego się po mieście samochodu – reklamy. To, co jest utrudnieniem dla standardowego człowieka, jest sporym wyzwaniem dla marketingowców. Doradca marketingowy ma problem z tym, jak przebić się z komunikatem w jednym wielkim świecie reklamy.

selfie - firma

Autor: EnergieAgentur.NRW
Źródło: http://www.flickr.com
firma - odbicie

Autor: EnergieAgentur.NRW
Źródło: http://www.flickr.com

Stajemy się coraz bardziej odporni na reklamę. Komunikaty trafiają do nas dużo rzadziej, w coraz mniejszym zakresie zwracamy na nie w ogóle uwagę. Słyszymy reklamę, ale trudno ją zapamiętać. Marketing marki, czyli reklama danego brandu jest zatem aktualnie o wiele bardziej utrudniona – . Z drugiej jednak strony, pracownicy działu marketingu nie korzystali nigdy z tylu narzędzi wspomagających co dziś. Dotyczy to zarazem reklamy standardowej, jak i przede wszystkim tej w internecie.

Przypadł Ci do gustu nasz wpis? Zatem zapewne masz zamiar poczytać coś jeszcze. Jeśli tak, to wejdź w poniższy link i idź do źródła (http://pischool.pl/kursy_dla_mlodziezy_i_doroslych/6/). Przyjemnego czytania!

W internecie zmierzyć możemy w zasadzie wszystko. W internecie można analizować zachowania na każdym kroku – od chwili odwiedzenia strony do zakupu produktu. Możliwe jest to chociażby dzięki tak zwanym plikom cookies.

Doradca marketingowy podkreśla wyraźnie, że to spore wyzwanie, któremu może podołać. Osoby, które posiadają już spore doświadczenie w reklamie nie będą miały problemów z konkretną pomocą w tego typu sytuacjach. Będą oni wiedzieli jak rozpromować usługę, markę, czy też wybrany produkt. Z tego żyją, to jest ich oczkiem w głowie, temu właśnie poświęcili karierę. Skontaktuj się: rzetelny konsultant marketingu, a nie pożałujesz.

Rada dla właścicieli firm jest jedna – inwestujcie w reklamę, niemniej zwróćcie dużą uwagę na wyniki. Mierzcie to, co robicie, kontrolujcie naprawdę każdą, ale to każdą złotówkę, jaka jest wydawana. Nie warto przepłacać, a jest to łatwe w internecie. Przed podjęciem poszczególnych decyzji warto zastanowić się kilka razy i wybrać takie działania, które przyniosą zakładane rezultaty.

Spread The Love, Share Our Article

  • Delicious
  • Digg
  • Newsvine
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter

Related Posts

Comments

There are no comments on this entry.

Trackbacks

There are no trackbacks on this entry.

Add a Comment

Required

Required

Optional

*