Skip to content

Organizowanie konkursów z nagrodami i loterii. Co należy wiedzieć?

Obecnie organizacja konkursów promocyjnych stało się bardzo modne i jest niezmiernie często praktykowanym środkiem w kampaniach reklamowych produktów, a nawet koncertów.

Takie promocje bazują na dobrej wizerunkowo współpracy na linii firma – uczestnik konkursu. Mają one na celu szybko rozpropagować dany produkt, wzmocnić działania wprowadzające go na polski rynek lub odświeżyć wizerunek. Konkursów jest dużo, tak jak i wiele jest możliwości dojścia do prawdopodobnie chcącego wziąć w nich udział człowieka.

przejdź do witryny

Autor: Robbes
Źródło: http://www.flickr.com

Osoby chcące brać udział w rozmaitych konkursach z upominkami, zwykle zostawiają swoje wrażliwe dane teleadresowe, wiek lub nawet informacje o zainteresowaniach, żeby otrzymywać na przykład mailing z wiadomościami. Dane uzyskiwane są w myśl personalizowania newslettera. Wiele przedsiębiorstw decyduje się na zakup bazy danych z określonymi informacjami, by zasypywać konsumentów rozmaitymi wiadomościami. Osoby nowoczesne, wykorzystujące łatwy dostęp do internetu przez smartfon, bardzo często zaglądają na strony, gromadzące newsy o bieżących loteriach albo startują w konkursach na portalach społecznościowych. Tam także rozpowszechniają swoje dane. Zakup bazy danych utworzonej w ten sposób jest jak najbardziej legalny.

Loterie z wirtualną wygraną (wstęp do kina po okazaniu ekranu smartfona) albo zabawy „samoobsługowe” (gratisowy lód po wymianie patyczka) są łatwiejsze do przeprowadzenia, ponieważ firmie organizującej odpada pakowanie przesyłek – .

Jeśli uznasz, że umieszczone w tym tekście informacje są ciekawe, przeczytaj ponadto szczegóły w linku wina do restauracji. Znajdziesz tam równie wartościowe dane.

kolei jeżeli do zdobycia jest laptop albo kawiarka, trzeba wyznaczyć odpowiedzialne osoby do czynności takich jak zweryfikowanie poprawności zgłoszenia, wprowadzenie uczestnika do bazy, poinformowanie uczestników o wygranej i nagrodach dodatkowych, zaadresowanie i pakowanie przesyłek, a na końcu zamówienie kuriera.

O modnych konkursach jest zawsze głośno – czy to w radiu, telewizji czy w internecie. Jeśli już bierzemy w nich udział, zatroszczmy się o to, by nasze dane były bezpiecznie przechowywane i nie gódźmy się na przesyłanie nam ofert elektronicznych i udostępnianie ich w celach marketingowych.

Spread The Love, Share Our Article

  • Delicious
  • Digg
  • Newsvine
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter

Related Posts

Comments

There are no comments on this entry.

Trackbacks

There are no trackbacks on this entry.

Add a Comment

Required

Required

Optional

*