Skip to content

Najlepszy sposób na PR – social media

Coraz częściej w mediach społecznościowych natykamy się na profile doskonale znanych nam przedsiębiorstw. Firmy starają się uzyskać nowych klientów właśnie za ich pomocą. Nic w tym dziwnego, rozwój techniki zmusił ich do przekształcenia systemu reklamowego, ponieważ w tej chwili co innego liczy się w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa.

fundusze

Autor: shankar s.
Źródło: http://www.flickr.com
W internecie możemy zauważyć zarówno oficjalne strony konkretnych marek, jak i posty sponsorowane nawiązujące do nich. Promotor marki ma w końcu za zadanie prezentowanie produktu, bądź też usługi proponowanej właśnie przez nią, by więcej odbiorców mogło się z nią zapoznać i skorzystać z oferty. Nasuwa się pytanie o skuteczność tych zabiegów. W wielu przypadkach przebijają inne reklamy! Tego typu posty to wbrew pozorom niełatwa sprawa, lecz przy odrobinie obycia w mediach społecznościowych i przemyślanym publikowaniu takich treści, szefowie firm mogą zyskać naprawdę dużo. Promotor marki zostaje wybrany na podstawie kilku czynników, jak na przykład ilość polubień strony, sposób reagowania jego odbiorców na tego typu posty, bądź liczba komentarzy pod zamieszczanymi zdjęciami. Musi umieć w dobry sposób sprzedać produkt, który ma zaproponować i robić to w możliwie jak najmniej nachalny sposób. Jak sama nazwa wskazuje ma przecież być ambasadorem marki, a nie od niej odrzucać. Wybierani są zarówno po to, aby powiększyć liczbę odbiorców danego produktu bądź usługi, lecz również ze względów wizerunkowych danej firmy, więc posty nie mogą być byle jakie, ponieważ na pewno nie spełnią swojej funkcji.

Reklama w mediach społecznościowych staje się niezwykle ważnym narzędziem przy budowaniu relacji z klientami.

Jeżeli uważasz, że omawiany tutaj tekst zawiera niesamowicie intrygujące informacje, to kliknij na oryginalny serwis, który też Cię wciągnie bez reszty.

Będąc przedsiębiorcą nie można już pozwolić sobie by w social mediach nie istnieć. Co nie jest na Facebooku, nie istnieje też w rzeczywistości!

Spread The Love, Share Our Article

  • Delicious
  • Digg
  • Newsvine
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter

Related Posts

Comments

There are no comments on this entry.

Trackbacks

There are no trackbacks on this entry.

Add a Comment

Required

Required

Optional

*