Skip to content

Działania Public Relations

Każda firma powinna przeznaczać pewną część funduszy na rozwój zatrudnionych osób. Najczęściej zwraca się największą uwagę na działy sprzedaży, bo to bezpośrednio od nich zależy zwiększanie zarobków firmy. Ostatnimi czasy jednak szefowie firm zaczęli dopatrywać się możliwości w departamentach marketingu i public relations. To pozytywna odmiana. W dobrze zarządzanej firmie te działy mogą w ogromnym stopniu przyłożyć się do zwiększania sprzedaży.

Mądrzy prezesi zwracają uwagę na potrzeby zatrudnionych osób i z chęcią zapewniają im rozwój. Najczęściej za pomocą różnego rodzaju kursów, konferencji czy warsztatów. Mądry pracownik umie na własną rękę znaleźć interesujące go kursy i podpowiedzieć przełożonym.

Popularne ostatnio zrobiły się szkolenia medialne różnego rodzaju. Nadrzędnym ich celem jest przygotowanie do różnego typu wystąpień publicznych. Nie tylko przed kamerami, ale też przed każdym innym audytorium. To ważna umiejętność dla pracownika działu marketingu. Zwykle dzieje się tak, że to właśnie na nich spada odpowiedzialność za spotkania z potencjalnymi kontrahentami biznesowymi.

Autor: HEMMERSBACH

Warto też doszkalać pracowników w zakresie wykorzystywania znanych narzędzi. czasami kursy otwierają oczy na całkiem nowe ścieżki, kieruje uwagę na inne możliwości. Przykładowo możemy dowiedzieć się jak użyta może być w naszej firmie kampania btl. Mnóstwo osób z branży wie jak powinna być przeprowadzona, ale ma obawy. Zupełnie bezpodstawnie. Nawet jeśli dotąd to kampania atl była najważniejszą strategią promocyjną warto spróbować coś innego.

Jednym z celów kursu jest także nauczenie pracowników kreatywnego myślenia, a także uciekania od standardowych rozwiązań. Nowości i zmiany w branży reklamowej są powszechne i, jeżeli nie chcemy pozostać w ogonie należy się dokształcać.

Spread The Love, Share Our Article

  • Delicious
  • Digg
  • Newsvine
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter

Related Posts

Comments

There are no comments on this entry.

Trackbacks

There are no trackbacks on this entry.

Add a Comment

Required

Required

Optional

*